Voor vragen en klachten kunt u ons bereiken via: het contactformulier, de telefoon (0900 9552) en Whatsapp (voeg 0610507300 aan uw contactenlijst). In Mijn Circulus kunt u online zaken regelen. Inwoners van Lochem kunnen een melding kwijt via deze pagina.
Veel zaken kunt u online regelen via Mijn Circulus.
Gebruik WhatsApp voor eenvoudige vragen die niet privacygevoelig zijn. Om via WhatsApp een vraag te stellen, scant u de QR-code of voegt u handmatig het telefoonnummer 0610507300 toe aan de contactlijst van uw smartphone. Dit nummer gebruikt Circulus alleen voor WhatsApp. Er kan niet mee worden gebeld. We adviseren u geen privacygevoelige gegevens zoals een rekeningnummer te delen via WhatsApp. Een postcode en huisnummer is meestal wel nodig voor goede beantwoording.
Door gebruik te maken van communicatie via WhatsApp met Circulus geeft u aan Circulus toestemming om u berichten te sturen via WhatsApp. Zie verder onze privacyverklaring.
Circulus beantwoordt WhatsApp van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 17.00 uur. Circulus streeft ernaar de vraag binnen enkele uren te beantwoorden. Stelt u een vraag buiten deze tijden, dan ontvangt u een reactie nadat het klantcontactcentrum weer online is.
Maak bij voorkeur gebruik van Online regelen voor bestellingen, omruilingen of intakes grofvuil of KCA. Heeft u een andere vraag? Mail ons via ons contactformulier. Wij reageren op werkdagen van 8.00 - 17.00 uur. We streven naar beantwoording van uw mail binnen twee werkdagen.
Circulus is telefonisch bereikbaar op telefoonnummer 0900 - 9552 op werkdagen van 08.00 - 17.00 uur. Voor dit servicenummer betaalt u de gebruikelijke kosten.
Hoe handig is dat: een seintje als uw container aan de weg moet, een kaart met brengpunten bij u in de buurt, nieuws over onze diensten in uw gemeente en zaken online regelen. In onze Circulus-app vindt u het allemaal!
Download de Circulus-App via de App Store of Google Play Store. Scan de QR-code om direct naar de Store te gaan.
Loopt u tegen een toegankelijkheidsprobleem aan? Of heeft u een vraag over toegankelijkheid? Neem dan contact met ons op via emailadres.
Wat kunt u van ons verwachten?
Bent u niet tevreden met de manier waarop uw klacht is behandeld? Of hebben we niet op tijd gereageerd? Dan kunt u contact opnemen met de Nationale Ombudsman.
Via facebook.com/Circulus.welkom brengen we u op de hoogte van nieuws over ontwikkelingen, projecten en programma’s.
Via het twitteraccount @Tweet_Circulus brengen we u op de hoogte van nieuws over ontwikkelingen, projecten, programma’s en calamiteiten.