Circulus maakt nieuwe grondstoffen van afval en zorgt voor een schone en fijne leefomgeving. Dat doen we op een duurzame en sociale manier. Goede dienstverlening naar de inwoners van onze 9 gemeenten staat hierbij centraal. Heeft u een klacht over de dienstverlening van Circulus, dan kunt u dit bij ons melden.
Voor vragen en meldingen kunt u contact opnemen met het KlantContactCentrum van Circulus. Bent u ontevreden over hoe Circulus uw vraag of melding heeft opgepakt? Of voelt u zich onjuist bejegend door een medewerker? Dan kunt u een klacht indienen. Wij zien erop toe dat klachten op een goede manier, tijdig en volledig worden behandeld. Hiervoor hebben wij een klachtenregeling. De klachten, het proces en uitkomsten zijn belangrijk. Voor u, voor ons en voor het continu verbeteren van onze processen en dienstverlening.
Bij voorkeur meldt u de klacht via ons online-klachtenformulier. Klik hiervoor op de groene knop onderaan deze pagina. U kunt ook een brief schrijven naar Circulus, Antwoordnummer 613, 7300 WB in Apeldoorn. Of bel ons KlantContactCentrum via 0900 9552 om uw klacht door te geven. De medewerker die u aan de lijn krijgt, vult samen met u het formulier in. U krijgt een ontvangstbevestiging van ons.
Een klachtenbehandelaar van Circulus onderzoekt uw klacht. Hierbij wordt altijd contact met u opgenomen.
U ontvangt per e-mail of brief een reactie van ons. Hierin leest u de uitkomsten van het onderzoek naar de klacht en de conclusies. Wij reageren uiterlijk binnen 6 weken en bij voorkeur binnen 10 dagen.
Wij horen graag of uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld.