Voor vragen en klachten kunt u ons bereiken via: het contactformulier, de telefoon (0900 9552) en Whatsapp (voeg 0610507300 aan uw contactenlijst). In Mijn Circulus kunt u online zaken regelen. Inwoners van Lochem kunnen een melding kwijt via deze pagina.
Wilt u een nieuwe container regelen, een milieupas aanvragen of bijvoorbeeld een afspraak maken voor het ophalen van grofvuil? Ga naar Mijn Circulus of bel ons servicenummer 0900 9552.
Woont u in Lochem en wilt u een melding openbare ruimte doorgeven? Ga dan naar Melding openbare ruimte Lochem.
Melding openbare ruimte Lochem
Om via WhatsApp een vraag te stellen, voegt u het telefoonnummer 0610507300 toe aan de contactlijst van uw smartphone. Dit nummer gebruikt Circulus alleen voor WhatsApp. Er kan niet mee worden gebeld. We adviseren u geen privacygevoelige gegevens zoals een rekeningnummer te delen via WhatsApp. Een postcode en huisnummer is meestal wel nodig voor goede beantwoording.
Door gebruik te maken van communicatie via WhatsApp met Circulus geeft u aan Circulus toestemming om u berichten te sturen via WhatsApp. Zie verder onze privacyverklaring.
Circulus beantwoordt WhatsApp van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 17.00 uur. Circulus streeft ernaar de vraag binnen enkele uren te beantwoorden. Stelt u een vraag buiten deze tijden, dan ontvangt u een reactie nadat het klantcontactcentrum weer online is.
Wij reageren op uw e-mail op werkdagen van 8.00 - 17.00 uur. We streven naar beantwoording van uw mail binnen twee werkdagen. Maak hiervoor gebruik van het contactformulier.
Ga naar het contactformulier.
Circulus is telefonisch bereikbaar op telefoonnummer 0900 - 9552 op werkdagen van 08.00 - 17.00 uur. Voor dit servicenummer betaalt u de gebruikelijke kosten.
Loopt u tegen een toegankelijkheidsprobleem aan? Of heeft u een vraag over toegankelijkheid? Neem dan contact met ons op via emailadres.
Wat kunt u van ons verwachten? U ontvangt binnen vijf werkdagen een ontvangstbevestiging. En we informeren u over de voortgang en uitkomst. Bent u niet tevreden met de manier waarop uw klacht is behandeld? Of hebben we niet op tijd gereageerd? Dan kunt u contact opnemen met de Nationale Ombudsman.
Volg ons op
Via www.facebook.com/Circulus.welkom brengen we u op de hoogte van nieuws over ontwikkelingen, projecten en programma’s.
Via het twitteraccount @Tweet Circulus brengen we u op de hoogte bij calamiteiten.